طالبان عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

زنده باد صلحزنده باد افغانستاننابود باد جنگ و خشونت

مردم افغانستان صلح می خواهند نه جنگ 

طالبان عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

شیعه انگلیسی دانسته یا ندانسته، یاور وهابیت است - صلح طلبان افغانستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مؤمن خود را از دنیا خالی کند، والا گردد وشیرینی دوستیِ خدا را دریابد و از نظر اهل دنیا، گویی دیوانه به شمار آید؛ حال آن که شیرینیِ دوستی خدا، با آن مردم درآمیخته است و در نتیجه، به غیر از او نمی پردازند.با خودم را از دل هایشان برخواهم کَند . [امام صادق علیه السلام]
صلح طلبان افغانستان
Hjt-lslm-w-lmslmyn-syd-Hmd-lm-lhdy

امام جمعه مشهد مقدس افزود: استکبار جهانی با توطئه آفرینی انگلیس درصدد قطع نهال اسلام بوسیله یک قیچی دو لبه که یک لبه آن وهابیت سنی، و لبه دیگر آن را شیعه انگلیسی تشکیل می دهد، می باشد/شیعه انگلیسی تحت عنوان دفاع از ولایت و پاسخگویی به عواطف و احساسات سعی می کند، سنی ستیزی را رایج کند/ به همان اندازه که وهابیت تکفیری دشمن اهل بیت است،شیعهانگلیسی هم دشمن اهل بیت است، چرا که اینان یاور و مساعد دشمنان اهل بیت در براندازی اسلام هستند/ نیروی محرک انقلاب اسلامی، هیئات مذهبی بودند، بنابراین دشمن در قالب شیعه انگلیسی این اجتماعات مقدس را هدف قرار داده است

گروه سیاسی فتن: آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی فتن تشریح کرد؛

بنده تشکر میکنم از عزیزانمان در گروه فتن که در فضای مجازی در صف مقدم جبهه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، قوی و نیرومند ایستادند و یادآور فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس در عرصه فرهنگ و مقابله با جنگ نرم هستند. امیدوارم خداوند عزیزان مارا با رزمندگان 8 سال دفاع مقدس محشور کند و ثواب داشتن بار رسالت آن شهادت ها را به این عزیزان ما که در این عرصه فداکاری میکنند ان شاءالله عنایت فرماید و به عنوان یک رزمنده در رکاب امام زمان علیه السلام نام این عزیزان ثبت و ضبط شود

مسئله شیعه انگلیسی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خودشان اشاره فرمودند، این فرقه را نمیشود در جریان خاصی یا در یک فرقه نشان داری خلاصه کرد و یا هر جریانی و یا هر فرقه ای را مستقیم به جریان انگلیسی نسبت داد. جریان شیعه انگلیسی در مقابل جریان وهابیت سنی است. یعنی استکبار جهانی با توطئه آفرینی های روباه پیر استعمار یعنی انگلیس، در صدد قطع کردن نهال اسلام با یک قیچی دولبه است؛ که یک لبه آن وهابیت سنی و جریان تکفیریست و لبه دوم آن، شیعه ی انگلیسی است. جریان شیعه انگلیسی زمینه ساز برای وهابیت و برای تکفیری تروریست است. بخاطر اینکه شیعه انگلیسی تحریک میشود برای این که در جامعه تحت عنوان دفاع از ولایت و پاسخگویی به عواطف و احساسات، سنی ستیزی را رایج کند.

طبیعی است وقتی که سنی ستیزی رایج شد از آن طرف در جمعیتهای عامه و اهل سنت، تشکل هایی به عنوان دفاع دربرابر سنی ستیزی بوجود می آید و جریانهای تکفیری از این تشکل ها و از این عواطف جریحه دار بهره برداری میکنند و تروریست تکفیری را در بلاد اسلامی شکیل می دهند و به این وسیله جریان تحجر و سنی ستیز و شیعه انگلیسی، زمینه ساز و موقعیت آفرین برای وهابیت تکفیری هستند. اینها دانسته یا ندانسته دستیار وهابیت اند و هم دست وهابیت دارند این نقشه را اجرا میکنند. البته تمام جریان و طوائف و فرق و عناصر مختلف تحت عناوین گوناگون به عنوان دفاع از سنی ستیزی را دارند ترویج میکنند، اینها دانسته یا ندانسته وابسته به جریان شیع انگلیسی هستند که این جریان در مقابل وهابیت تکفیری، تکمیل کننده و فضاساز برای وهابیت تکفیری است و این توطئه شیطانی است که استکبار بوسیله عوامل خود در انگلیس و لندن این جریان را پشتیبانی میکند.

تمام فعالیتهای مخرب استکبار امریکایی در کشورهای اروپایی با یک پژوهشکده ها، پایگاه ها و جریانهای خاص در حال انجام است. همان طور که ما میبینیم شکنجه گاه های امریکا در بعضی کشورهای اروپایی وجود دارد، این مراکز توطئه استکبار جهانی هم در شهر های مختلف غرب اروپا وجود دارد از جمله انگلیس که پایگاه عناصری است که در جهت اجرای این توطئه استکباری در حال انجام کار هستند.

اما اینکه گفتید چرا این جریان در مشهد قوی تر هست؛ علت آن این است که فضای مشهد از نقطه هایی است که دقیقا مورد توجه استکبار و جریانهای غرب در جهت براندازی اسلام و توسعه ی تروریست تکفیری است. مشهد با موقعیتی که الان دارد یک پایگاه خاص برای توجه شیعیان جهان است و ما هر سال در مسئله زائرین خارجی که از اطراف و اکناف دنیا به مشهد می آیند، یک توسعه چشمگیری داریم. در سال گذشته قریب 3 میلیون زائر خارجی داشتیم که اینها از اطراف دنیا و کشورهای اسلامی و شیعه بودند که به مشهد مشرف شدند. هنوز آمار سال 94 را نداریم و احتمال اینکه آمار سال 94 به مراتب بیشتر از این آمار باشد، وجود دارد. از خود ایران هم سالیانه 25 میلیون زائر به مشهد رفت و آمد دارند؛ در مکه و مدینه هم به این شکل نیست که در تمام سال، این میزان زائر در آنجا رفت و آمد کنند. اگر بخواهیم نقطه ای را به عنوان نقطه مرکزی شیعه در دنیا نشان کنیم، مشهد است.

جریان های استکباری اگر موفق شوند در مشهد یک تروریسم تکفیری را توسعه دهند و دائر کنند، در جهت آن اهداف شومشان به مراتب موفق تر خواهند بود. و راهی را که انتخاب کردند به عنوان توسعه یک تروریسم تکفیری در مشهد، راه آن همین شیعه انگلیسی است و این توسعه جریانهای تحت عنوان احساس و عاطفه نسبت به اهل بیت و محبت اهل بیت، سنی ستیزی را دائر کردند. چون موقعیت جغرافیایی مشهد به صورت یک حلقه ی نعل اسبی، منطقه سرجام در مشهد را محاصره کرده است. منطقه سرجام یک منطقه تلفیقی است و اکثرا اهل سنتند و این منطقه به مرز افغانستان متصل می شود. پس اگر اینها توانستند یک سنی ستیزی قوی در مشهد راه بیندازند، این باعث جریحه دار شدن عواطف اهل سنت در منطقه سرجام خواهد شد و با جریحه دار شدن این عواطف، تروریست تکفیری برای متشکل کردن جریانهای جوانی که عواطفشان در این جریان سنی ستیزی جریحه دار شده ، یک حرکت تروریستی قوی را در مشهد راه اندازی کند.

اگر کانون شیعیان جهان، مرکز تروریستهای تکفیری شد، در اینجا استکبار نتایج زیادی در توطئه شیطانی خود برداشت خواهد کرد و عمده ی جریان های سنی ستیز مشهد بوسیله این عوامل که اسم خود را ولایتی گذاشتند ولی ضد ولایتند، اینها تمام، وابسته به جریان شیعه انگلیسی هستند.

الحمدلله ما در جهات فرهنگی، اقداماتی کردیم و از این قضیه جلوگیری کرده ایم. دستگاه های امنیتی نیز وارد این عرصه شده اند و کاملا به مسئله واقف هستند و جریانها را پیگیری میکنند. منتهی سیاست نظام ما از اول، در مسائل فرهنگی، برخورد اجرایی نبوده است که ما بخواهیم در مقابل این جریان سوء و منحرف فرهنگی برخورد اجرایی کنیم. اگر بنا باشد به این شکل برخورد شود، با آزادی عقیده، فکر و بیان منافات دارد. لذا حاضر نیستیم بخاطر برخوردهای اجرایی فرهنگی، شعار استقلال و آزادی ما لطمه ببیند و خدشه دار شود.

مردم ما باید هوشیار و بیدار باشند و دقیقا عناصر و جریانهایی که به اشکال گوناگون حسینیه هایی را تشکیل میدهند و برنامه هایی میریزند را شناسایی کنند که اینها شیعه انگلیسی هستند و لبه ی دوم در قیچی براندازی اسلام هستند در مقابل لبه ی دیگر که وهابیت تکفیری می باشد. به همان اندازه که وهابیت تکفیری دشمن اهل بیت است، اینها هم دشمن اهل بیت هستند. چون این جریان، یاور و مساعد دشمن اهل بیت در براندازی اسلام هستند. رشد مردم باید با این ها برخورد کند نه برخوردهای اجرایی. اگر برخورد اجرایی انجام شود، این جریان ها رشد و نمو پیدا میکنند.

بنده امسال صحنه هایی از کربلای معلا را دیدم که این افراد قمه میزدند. این صحنه های واقعا برای من رقت بار بود. در 150 کیلومتری کربلا لشکر عمر سعد آمده است که خیمه و گنبد و بارگاه امام حسین علیه السلام را خراب کند. شیعیان را سر میبرد و به زنان آنها تجاوز میکند. این افراد به جای اینکه بروند با آنها بجنگند، می آیند در کربلا قمه می زنند. این با کدام عقل درست در می آید؟ با کدام منطق محبت اهل بیت حاضرند این حرکت را توجیه کنند؟ قمه زنی مسئله حساب شده توطئه دشمن است که دارد به این وسیله به نسل جوان شیعه رکود می دهد به این صورت که جوان شیعه به جای اینکه بیاید با داعش-این مزدور که آمده است امام حسین علیه السلام را براندازی کند- مقابله نماید، برود قمه را بر سر خود بزند. اگر عشق به امام حسین داری برو با دشمن امام حسین بجنگ! امام حسین الان میفرمایند هل من ناصر ینصرنی. لشکر عمر سعد نیز تشکیل شده و در 150 کیلومتری کربلا هم هست.بروید با آنها بجنگید. این جوانان از ناموس امام حسین و زنان شیعه ای که داعشی ها به آنان تجاوز میکنند دفاع نمیکنند و آنوقت قمه بر سر خود میزنند. این معلوم است که یک تشکیلات حساب شده توسط دشمن است.

هر انسانی با هرعنوانی و نشانی در این خط قرار بگیرد، شیعه انگلیسی است. از عمامه به سر ها گرفته تا یک داعشی. آن کسی که میخواهد عواطف جوانان شیعه را به سمت مسائل احساسی بکشد و از آن طرف به آنان بگوید که به مقابله با داعش نپردازند، شیعه انگلیسی است. چه دانسته چه ندانسته.

هیئات مذهبی، دلال محبت اهل بیت هستند. وظیفه هیئات مذهبی این است که بین مردم و اهل بیت علقه بیشتری ایجاد میکنند. آنچه که باعث این محبت میشود، نشان دادن معارف اهل بیت به مردم است نه آن عواطف و احساسات پوچ که باعث میشود خیانتی به اهل بیت علیه السلام ایجاد شود. در جریان 15 خرداد، حرکت هیئات بود که این قیام را بوجود آورد. دشمنان نظام و انقلاب ما توجه دارند که اسلامی که از کانون هیئات برخاسته بود باعث شد انقلاب اسلامی شکل بگیرد. حال دشمن میداند در هیئات مذهبی به جای اینکه معارف اهل بیت را به مردم القا کنند، یک سری احساسات خشک را جایگزین آن کنند، سرمایه ای از دست ایران خارج می شود فلذا عمده دغدغه مقام معظم رهبری این است که جریان شیعه انگلیسی در هیئات نفوذ نکند چرا که باعث می شود انقلاب ما از درون پوچ گردد.

allmolhoda

.

.

.



  • کلمات کلیدی :
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: یکشنبه 94/10/6::: ساعت 3:41 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 9
    بازدید دیروز: 59
    کل بازدید :638519
    >> درباره وبلاگ <<
    صلح طلبان افغانستان
    انجمن صلح طلبان افغانستان
    پیش به سوی عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<
    افغانستان[23] . افغانستان و توسعه[19] . پارلمان[9] . غزنی[8] . طالبان[7] . مناسبت‏ها[6] . یادداشت‏های متفرقه[6] . وهابیت[5] . هزاره[5] . پاکستان[5] . امام علی[5] . جنگ[5] . اسلام[4] . انتخابات[4] . هزاره ها[4] . صلح[4] . قرآن[4] . دین[3] . امنیت[3] . تبعیض قومی[3] . تصاویر[2] . بهسود[2] . بیکاری[2] . خشونت[2] . آمریکا[2] . عربستان[2] . دانلود[2] . علی[2] . عید[2] . کابل[2] . کوچی[2] . کوچی‏ها . مجلس . محقق کابلی . معرفی کتاب . کتاب . کدجاوا . کراچی . کشتار شیعیان . والی . وبلاگ . وحدت . مهاجرین افغان . مهدی . میلاد پیامبر . ناامنی . نرم افزار . نقد کتاب . دانلود = کتاب . دعا . غزنی، تاریخچه . فقر و بیکاری . قالب . قالب رایگان . قالب وبلاگ . عکس . عکس از غزنی . عکس و تصویر . علم . رمضان . سایت . سرعت انترنت . سیاست دوگانه . شمشیر . شهید مزاری . اخلاق . ازبک ها . امریکا . افغانها . امام حسن مجتبی . امام حسین ع . امام رضا ع . امام صادق ع . انیمیشن . بازار غزنی . پشتون . پشتونها . پیام . تاجیک . داتلود . دانش . جنگ داخلی . حقوق بشر در افغانستان . حکمتیار . تظاهرات . تفرقه گرایی . تفرقه و نفاق! . جنایات . جنایات وهابیت . تجاوز . تربیت . ترور . قندهار . قوم گرایی . کوچی .

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    صلح طلبان افغانستان

    >> سایت های افغانستان<<
    قرآن کریم دانلود قرآن
    نوشته های پیشین وبلاگ
    بدنبال آرامش
    مجله مینه - پشتو
    شورای جهانی هزاره
    پایگاه‏های اطلاع رسانی مراجع تقلید
    آیت الله محقق کابلی
    زبان انگلیسی یاد بگیریم
    علیجان زاهدی غزنوی
    کودکان افغان عکس و تصویر
    سلامت روان فرزندان
    نسیم رهایی / ککرک غزنی / محمدی
    آیت الله محقق کابلی
    حزب وحدت
    سایت شهید مزاری
    سایت دانشگاه کاتب هزاره
    سایت آیت الله محسنی
    سایت ریاست جمهوری افغانستان

    تاجیک مدیا
    متن کامل قرآن کریم - دانلود
    موسیقی افغانی برای وبلاگ
    کشتار شیعیان در کراچی یا در هر کجای دیگر تاکی و تا چند!؟
    مجمع علمی فرهنگی نور
    سایت امام هادی- آیت اله محقق غزنوی
    وبلاگ پشتو -جامعه روحانیت پشتون‏های شیعه
    سایت موسوی لاری - دانلوود کتاب
    جمهوری سکوت
    معلم عزیز رویش - مدیر لیسه معرفت غرب کابل
    پیوندهای فرهنگی مذهبی
    شریف حبیبی
    از غزنی / واسع هیله من
    آلبوم عکس و تصویر این وبلاگ
    سایت جنبش ملی افغانستان
    اندیشه مثبت
    افغانستان پس از جنگ
    تاجیک مدیا
    سادات افغانستان
    وبلاگ حقوقی صارم
    لینکستان وبلاگهای افغانستانی
    سایت گشایش
    سایت غرجستان
    سایت طلوع فجر
    آموزش زبان انگلیسی
    هفته نامه نىای غؤنه
    غرجستان
    تاجیک مدیا
    قلم بیقرار
    خبرنامه علودانی
    هزاره پیوند
    خبرهای تازه از علودانی
    وطندار
    کودکان وطن
    خوات معاصر
    خوات آنلاین
    روزنه امید
    برگ سبز - محمد رحمتی
    ناهور - خوات
    رو به فردا
    درد دلهای یک باچه مهاجر
    محمد شفق خواتی
    استاد علیزاده مالستانی
    مدرسه محمدیه غزنی
    مردم مالستان
    وحدت نیوز
    نگاه فردا
    سروش صبا
    هم صنفی
    در رثای بابه مزاری
    مجله اخوت
    هزاره پیوند
    حزب وحدت
    صادقی نیلی
    هیله من غزنوی
    علودانی
    مشفق
    بشیر احمدی
    خوات آنلاین
    قلم بیقرار
    کودکان افغانستان
    جامعه اسلامی علودانی
    محمد صابری شملتو
    جامعه نو شوکت علی محمدی
    جمهوری سکوت
    ابرار
    دورتر از چشم اقیانوس
    شریف سعیدی
    نقش والدین در سلامن روان فرزندان
    وحدت نیوز
    مدرسه علمیه محمدیه
    خوات معاصر
    خوات آنلاین
    حوات زیبا
    خوات دانلود
    رو به فردا

    >>طراح قالب<<
    شیعه انگلیسی دانسته یا ندانسته، یاور وهابیت است - صلح طلبان افغانستان
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

     

    انجمن طالبان صلح و امنیت در افغانستان

    تصویر ثابت

    <bgsound src="http://kabul3.persiangig.com/audio/12%20watan_eshq_tu.mp3" loop="infinite">