طالبان عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

زنده باد صلحزنده باد افغانستاننابود باد جنگ و خشونت

مردم افغانستان صلح می خواهند نه جنگ 

طالبان عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

تابستان 89 - صلح طلبان افغانستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان را اکرام کنید که آنان نزد خداکریم اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
صلح طلبان افغانستان

 

 

سایت بینوا و مظلومیت کوچی ها


  (نامه ای به عزیزان: شرح حادثه خونبار روز جمعه 22 اسد)

عزیز گرانقدر، سلام و عرض حرمت.
حادثه‌ی امروز جمعه 22 اسد، حادثه‌ی تکان‌دهنده‌ای است. من هم با جزئیات زیادی آشنا نیستم. اما آنچه بر من گذشت و شاهدش بودم، شاید بتواند روشنایی‌ای باشد برای یک قضاوت و به دنبالش یک تصمیم.

***

اول صبح رفته بودم سلمانی تا موهای سرم را اصلاح کنم که بدریخت شده بود. روی کرسی سلمان و زیر تیغ قیچی بودم که مهدی راسخ زنگ زد و گفت: از حادثه‌ی امروز خبر داری؟ گفتم: چه حادثه؟ گفت: از اول صبح کسانی آمدند تا در تپه‌های کنار قبرستان، جایی را که مدتی است کوچی‌ها خیمه زده و این اواخر شروع کرده اند به خانه‌ساختن، خط کنند و از پیش‌روی کوچی‌ها در منطقه جلوگیری کنند. اما وقتی مردم به خیمه‌های کوچی‌ها نزدیک شدند، برخورد شد و بلافاصله کوچی‌ها یکی دو خیمه را آتش زدند و خود عقب نشسته و به فیر شروع کردند و حالا جنگ و زد و خورد جریان دارد. گفتم: مردم مسلح رفته اند؟ گفت: نه، بیل و کلنگ دارند، اما حالا وضعیت از کنترل خارج شده. کوچی‌ها دو سه نفر را دستگیر کرده با خود به سوی بلندی برده اند و مردم هم دو نفر از کوچی‌ها را دستگیر کرده و با خود آورده اند. پولیس‌های زیادی هم آمده اند اما وضعیت هر لحظه از کنترل بیرون می‌شود




ادامه مطلب...

 

________________

انتخاب کنیم کدام به نفع ماست؟


 

ساختن افغانستان:


 



 

همه با هم افغانستان را آباد کنیم


 


















یا جنگ و  ویرانی کشور:


 

جنگ و وبرانی افغانستان



 

 



  • کلمات کلیدی :
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: شنبه 89/5/23::: ساعت 6:0 صبح

    خدایا

    صلح و امنیت را در افغانستان عزیز ما برقرار کن!

    آمین یا رب العالمین

     

    برای صلح دعا کنیم

     

    افغانستان را نجات دهیم

     

     

     



  • کلمات کلیدی : افغانستان، دعا
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: شنبه 89/5/23::: ساعت 4:23 صبح

     

     

     

    رمضان المبارک

      

     

    اوصاف ماه مبارک رمضان در آئینه کلام معصوم«ع»
    آیا توبه کننده ای هست...؟
    شهر الصیام (ماه روزه)
    عبدالرحمن بن بشیر نقل می کند امام زین العابدین(ع) در هر روز ماه رمضان این دعا را می خواند:«بارخدایا این ماه رمضان و ماه روزه است... (1) امام سجاد همچنین در صحیفه سجادیه هنگام ورود به ماه رمضان از این ماه بعنوان (شهر صیام، یاد نموده اند.صوم و صیام در لغت هر دو مصدر و به معنای امساک و خودداری از انجام کاری است. این کار ممکن است گفتن یک سخن با خوردن و آشامیدن یا راه رفتن یا تمتع و لذت جنسی یا فعل دیگر باشد. به اسبی که راه نمی رود صائم گفته و به باد راکد نیز صوم گفته اند.
    صوم و صیام از نظر شرع عبارت است از خودداری از کارهای معین در زمان معین با نیت از طلوع فجر تا مغرب مهمترین کارهادر ماه رمضان روزه است. ماه رمضان با روزه شروع می شود و باروزه پایان می پذیرد. ماه رمضان پیوند اساسی و عمیق با روزه دارد.
    فراگیرترین و عمومی ترین دعای معصومین (ع) درماه مبارک رمضان در ارتباط با توفیق در روزه گرفتن در این ماه است.
    در کتاب شریف مفاتیح الجنان آمده است: پیامبر گرامی اسلام در شب اول ماه مبارک رمضان می فرمودند: حمد و ستایش مخصوص خدائی است که ما را بوسیله توای ماه مبارک گرامی داشت. بار خدایا ما را بر روزه و قیام در این ماه نیرومند گردان.
    پیامبر اسلام (ص) هنگامی که هلال ماه رمضان را مشاهده می کردند روبه قبله کرده می فرمودند «خدایا روزه ، نماز و تلاوت قرآن رادر این ماه روزی ما کن» (2) حضرت علی (ع) فرموده اند: « برشما باد به روزه ماه رمضان ، زیرا روزه این ماه سپر نگهدارنده از آتش جهنم است.(3)

    شهر الاسلام (ماه اسلام)
    امام چهارم امام زین العابدین(ع) هنگامی که شب اول یاروز اول ماه رمضان می رسید دعائی می خواندند. در بخشی از این دعا در صحیفه سجادیه آمده است:«سپاس خدائی را سزا است که ماه خود ، ماه رمضان، ماه صیام، ماه اسلام... را یکی از راههای احسان قرار داد.»
    ماه رمضان را ماه اسلام نامیده اند ؛ چون ماه طاعت و فرمانبرداری و تسلیم ، و بندگی و تعمیم و گسترش آن است . یا مقصود ماه دین اسلام است بدلیل اینکه واجب شدن روزه از مختصات امت اسلام و از خصوصیات مسلمانان است . پیامبر گرامی اسلام «ص» در استقبال از ماه رمضان بر روی منبر خطاب به مسلمانان فرموده اند : « خدای متعال شما را به ماه رمضان اختصاص داد»(4)
    امام صادق (ع) فرموده اند : «اسلام بر پنج پایه بنا گذاشته شده است : نماز ، زکات ، حج ، روزه و ولایت و در اسلام نسبت به چیزی در سطح ولایت صحبت نشده است(5)

    شهر القیام (ماه قیام )
    امام علی بن الحسین زین العابدین «ع» در صحیفه سجادیه در دعای خویش هنگام ورود به ماه رمضان ، این ماه را «شهر القیام » نامیده اند . توفیق قیام در ماه مبارک رمضان خواسته معصومین (ع) بوده است و شیعیان را هم به سوی چنین دعایی دعوت می کرده اند . پیامبر گرامی «ص » هنگام ورود ماه رمضان می فرمود:
    «حمد و ستایش خدایی را سزاست که ما را به وسیله تو ای ماه مبارک گرامی داشت ، بار خدایا ما را به روزه و قیام در این ماه ، نیرومند و توانا بگردان »
    همچنین ایشان در خطبه ای در فضلیت ماه رمضان فرموده اند : ای مردم به تحقیق ماهی شما را فرا گرفت که در آن ماه شبی است که بهتر از هزار ماه است و این ماه ، ماه رمضان است . خداوند در این ماه روزه را واجب کرده و ثواب قیام برای نماز مستحبی در شبی از این ماه را به اندازه نماز مستحبی هفتاد شب در غیر این ماه قرار داده است .(6)
    امام زین العابدین (ع ) فرموده اند : “خدایا روزه داری در این ماه رسیدن به آرزوی قیام در این ماه را نصیب من بگردان . (7)
    قیام در این ماه آنقدر ارزشمند و مهم است که امام زین العابدین (ع) در پایان ماه هنگام وداع با آن از خدا می خواهد توفیق قیام در ماه رمضان آینده را نیز به ایشان عنایت کند. اینکه ماه رمضان در بیان ائمه معصومین (ع) ماه قیام نامیده شده احتمال دارد به خاطر یکی از این موارد باشد .
    1 ـ برای آن که نمازهای مستحبی در شبهای آن بسیار خوانده می شود و سفارش زیاد بر خواندن آنها شده است . چنانکه بسیاری از علما فرموده اند خواندن هزار رکعت نماز در شبهای آن مستحب است
    پیامبر گرامی ( ص) هنگام ورود به ماه رمضان می فرمودند : “ بار خدایا برای ما در ماه رمضان برکتی قرار ده . ما را بر روزه آن و نمازهای آن یاری فرما و آنها را از ما بپذیر “ (8)
    مرحوم علامه مجلسی در جلد 97 بحار الانوار بابی جداگانه به همین نمازهای مستحبی ماه رمضان اختصاص داده
    2ـ از آن جهت که چون سحور و خوردن سحری مستحب است و عموم مردم در دل شب برای تصمیم بر روزه و اجابت دعوت حق بر می خیزند مرحوم شیخ صدوق در من لا یحضره الفقیه هم بابی تحت عنوان ( ثواب السحور ) آورده که در بر دارنده هفت روایت از معصومین ( ع)‌ است .
    3 ـ از آن جهت که به طور کلی این ماه ماه قیام برای مبارزه با نفس و وسوسه های شیطانی و حرکت در طریق سیر و سلوک معنوی و خود سازی است ـ‌که مناسب ترین راه برکشاندن انسان به سوی مبارزات مخلصانه و فعالیتهای سیاسی اجتماعی برای خدا و در راه خداست ـ زمینه خودسازی انقلابی در این ماه بیشتر فراهم است .
    استاد شهید مرتضی مطهری (ره ) در ارتباط با امتیاز بزرگ و ویژگی انحصاری نهضتهای الهی می گوید . اگر ما تاریخ را بررسی کنیم به این حقیقت می رسیم که در نهضت های مذهبی و دینی ، در نهضت های آسیا چنین چیزی بوده که انبیا فرد را علیه خودش بر می انگیزند . اصلا توبه همین است توبه که واقعا یک حالت عالی انسانی است عبارت است از قیام انسان علیه خودش ، یک قیام اصلاحی . من مخصوصاً یک وقت تعبیرات قرآن در مورد توبه را جمع کردم دیدم تعبیرات خیلی عالی و عجیبی است . قراینن مکرر می گوید : تاب و اصلح یک قیام اصلاحی از درون انسان ، قیام وجدان انسان علیه خودش ، علیه اسراف کاریها و افراط کاری های خویش (9)

    شهر التوبه ( ماه توبه )
    پیامبر گرامی (ص) می فرماید (شهر رمضان شهر الله عزوجل و هوش هر التوبه) ماه رمضان ماه خدا و ماه توبه است.( 10)
    در ماه رمضان هر روز این دعا را می خواندند : “ اللهم ان هذا شهر رمضان و هذا شهر التوبه “ بار خدایا این ماه رمضان و ماه توبه است (11)
    رهبر کبیر انقلاب امام خمینی “ره “ در تعریف توبه در کتاب چهل حدیث چنین می نویسد “ “ توبه عبارت است از رجوع از طبیعت به سوی روحانیت نفس بعد از آنکه به واسطه معاصی و کدورت نافرمانی نور فطرت و روحانیت ، محجوب به ظلمت طبیعت شده است “
    خدای متعال توابین را دوست دارد. پیامبران همواره انسانها را به سوی توبه که راهی به سوی تکامل و رسیدن به کمال حقیقی است دعوت کرده اند . دست کشیدن از گناه و بازگشت به راه حق ، محور عمده خودسازی و تهذیب نفس است .توبه زیباترین و رساترین نوع عذر خواهی است .
    در روایتی پیامبر گرامی اسلام فرموده اند: در شب اول ماه رمضان خدای متعال به فرشتگان فرمان می دهد بهشت را برای روزه داران از امت محمد (ص) آراسته و آماده کنید ، درهای جهنم را بر این روزه داران ببندید و تا پایان ماه باز نکنید و به جبرئیل فرمان میدهد به زمین فرود آی و راه شیاطین را بر امت محمد ببند که نتواند ایمان و روزه آنها را فاسد کند.( 12)
    اگر چه همیشه راه توبه و بازگشت به سوی پروردگار باز است اما ماه رمضان بهار توبه است . در این ماه زمینه پذیرش و قبولی آن بیشتر فراهم است .
    و باز رسول الله در سخنی دیگر فرموده اند : “ خدای متعال در سراسر ماه رمضان می فرماید : آیا توبه کننده ای هست که توبه او پذیرفته شود ؟ ( 13)
    محمد مسلم ثقفی می گوید : امام محمد باقر (ع ) فرشتگان خدا در شب آخر ماه مبارک رمضان به روزه داران بشارت می دهند که پروردگار گناهان شما را آمرزیده و توبه شما را پذیرفت ، به آینده بنگرید که چگونه خواهید بود .(14)
    ائمه معصومین تاکید بسیاری بر اهتمام به توبه در ماه رمضان کرده و در ادعیه ، توفیق توبه از پروردگار را خواسته اند .
    اما زین العابدین (ع ) در دعای ماه رمضان می فرمودند : بار خدایا در این ماه جدیت و تلاش و سعی و کوشش و قدرت و نشاط و توبه را روزی من بنما . (15)
    امام خمینی ( ره ) در اهمیت توبه در کتاب چهل حدیث می نویسد ای عزیز بی اعتنا و سرسری از این مقام مگذر تدبر و تفکر در حال خود و عاقبت امر خویشتن کن و به کتاب خدا و احادیث خاتم انبیاء و ائمه هدی ، سلام الله علیهم اجمعین و کلمات علمای امت و حکم عقل وجدانی رجوع نما و این باب توبه را که مفتاح ابواب است به روی خود بگشا و در این منزل که عمده منازل انسانیت است وارد شو و اهمیت به آن بده و از آن مواظبت کن و از خداوند تبارک و تعالی توفیق حصول مطلوب بخواه و از روحانیت رسول اکرم و ائمه هدی سلام الله علیهم استعانت کن و به ولی امر و ناموس دهر ، حضرت امام عصر عجل الله فرجه ، پناه ببر ، البته آن بزگوار دستگیر ی ضعفا و بازماندگان می فرماید و بیچارگان را دادرسی می نماید .
    ای عزیز مبادا شیطان و نفس اماره وارد شوند بر تو و وسوسه نمایند و مطلب را بزرگ نمایش دهند . وتو را از توبه منصرف کنند و کار تو را یکسره نمایند . بدان که در این امور هر قدر ، ولو به مقدار کمی نیز باشد اقدام بهتر است . اگر نمازهای فوت شده و روزه ها و کفارات و حقوق خدایی بسیار است و حقوق مردم بیشمار است .
    گناهان متراکم است و خطاها متزاحم ، از لطف خداوند مأیوس مشو و از رحمت حق نا امید مباش که اگر به مقدار مقدور اقدام کنی حق تعالی راه را بر تو سهل میکند و راه نجات را به تو نشان می دهد.

    --------------------------------------------------------------------------------

    1ـ وسائل ج7 ص237 ـ کافی ج 4 ص 75
    2ـ من لا یحضره الفقیه ج 2ص100
    3ـ امالی شیخ طوسی ج2 ص 136
    4وسائل ج7ص224
    5ـ محجه البیضاء ج2 ص 122
    6ـ وسائل ج7 ص 227 بحار ج96 ص 359
    7ـ کافی ج4 ، ص 76
    8ـ مفاتیح الجنان ص 300
    9ـ اسلام و مقتضیات زمان اثر استاد مطهری ـ چاپ انتشارات صدرا ج 2 ص 165
    10ـ بحار ج 96 ص 34
    11ـ وسائل ج7 ص 237
    12ـ بحار ج 96 ص 350
    13ـ همان ص 348
    14ـ امالی مرحوم شیخ صدوق ص33
    15ـ من لا یحضره الفقیه ج 2 ص 105
     نوشته :محمد رضا جواهری
     


  • کلمات کلیدی : رمضان
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: جمعه 89/5/22::: ساعت 5:31 صبح

    مقداری از کمک های جهانی به علت عدم سازمان دهی درست به دست طالبان می افتد به همین علت جامعه جهانی در کمک نمودن به پاکستان با دقت عمل می کند

     

    میلیون ها انسان در اثر سیلاب در پاکستان جان خود را ازدست می دهند ولی خشونت در آن کشور همچنان ادامه دارد و طالبان به کشتن مردم به نام اسلام ادامه می دهند.
    طبق گزارش اشپیگل آنلاین آلمان روز دوشنبه 23 اگوست در سرمقاله خود این خبر را منتشرنموده است.
    در دو حمله جداگانه در دو مدرسه ای در شمال غرب وزیرستان دست کم 33 نفر کشته شدند.
    روز دوشنبه 23 اگوست دو بمب در مدرسه مذهبی در شمال غرب نورستان منفجر شد که یک نفر حمله کننده انتحاری با منفجر ساختن خود 16 نفر را بکام مرگ فرو برد.
    طبق گزارشات نیروهای امنیتی پاکستان طالبان مسؤولیت این حمله را به عهده گرفتند.
    در منطقه کورام در وزیرستان شمال غربی دو حمله بمب در جمع بزرگان قبایلی که در یک مدرسه جمع شده بودند 7 نفر کشته شدند.
    بقول مقامات امنیتی محل می گویند هر دو حمله در نزدیکی مرز افغانستان صورت گرفته است.
    از 18 ماه قبل در مناطق مرزی افغانستان جنگ شدیدی بین نیروهای امنیتی و افراط گرایان همچنان ادامه دارد.
    حمله به دو مسجد توسط طالبان زمانی منتشر می شود که میلیون ها پاکستانی نسبت به سیلاب های اخیر در پاکستان جان خود را از دست می دهند و نزدیک به دو هزار نفر آمار رسمی تلفاتی است که مقامات پاکستانی آنرا منتشر نموده اند.
    این حادثه اسفناک در پاکستان تمام جهان را به مشغول ساخته و همدردی مردم جهان را برای کمک به مردم پاکستان در پی داشته است و کمک میلیون ها دالر به پاکستان سرازیر شده است و صد ها داکتر و نرس برای رسیدگی به مریضان در مناطق سیلاب زده مشغول خدمت به مردم پاکستان می باشند.
    مردم و دولت افغانستان با اظهار همدردی به مردم مسلمان پاکستان کمک های ناچیز به اندازه ی توان خود به این کشور تقدیم نموده است.
    روزانه هزاران مرد ، زن و کودک درحال از بین رفتن اند و به جرات می توان گفت که مردم پاکستان در یک عزای عمومی بسر می برند.
    ولی طالبان پاکستانی و القاعده و ده ها گروه نام نهاد اسلامی مانند لشکرطیبه ، سپاه صحابه و ده ها سازمان دیگر که علیه افغانستان در جنگ می باشد باید در چنین شرایط سرنوشت ساز در کنار مردم خود قرار گیرند و تلاش خود برای نجات هموطنان مسلمان خود بکار ببرند ولی آنها زخم مردم پاکستان را شدید تر ساخته و جان شانرا با بمب و نارنجک و راکت انداز از بین می برند.
    با این فاجعه گسترده در پاکستان طالبان برای چند هفته ای می باید اسلحه خود را بر زمین گذاشته به کمک میلیونها آواره هموطنان خود می شتافتند ولی آنان خشونت و دشمنی با مردم مسلمان پاکستان و افغانستان را سرلوحه حرکت های غیر اسلامی و غیرانسانی خود نموده اند.
    این در حقیقت آزمایشی است برای مردم پاکستان و افغانستان که دوست و دشمن خود را بهتر بشناسند. آنان که بنام اسلام می جنگند و مسلمانان را می کشند و در زمانی که میلیون ها مسلمان و هموطن شان در معرض مرگ قرار دارند از کمک به آنان غفلت می کنند جواب مردم و خدا را چه خواهند گفت.
    گفته می شود مقداری از کمک های جهانی به علت عدم سازمان دهی درست به دست طالبان می افتد به همین علت جامعه جهانی در کمک نمودن به پاکستان با دقت عمل می کند.
    به عقیده بسیاری از کارشناسان ، پاکستان به عنوان باشکاه تروریسم پروری در میان کشورهای منطقه محسوب می گردد. از عمده دلایل اطلاق این عنوان به پاکستان وجود چندین هزار مدرسه مذهبی و حضور گروهای تروریستی در خاک این کشور می باشد.
    کار افراط گرایان پاکستانی بنام اسلام حالا به جای رسیده که ازمدارس دینی که جای تعلیم قرآن و احکام اله? وخدمت به انسانهاست ، کشتن مسلمانان، سربریدن ، و مکتب آتش زدن ها تدریس می شود.
    آخرین گزارش طالبان از ولایت هرات حاکی ازآن است که به اراده بعضی ازعلمای پاکستان ، طالبان به شهروندان هرات هشدار داده اند که دختران بالا تر از 9 سال را به مکاتب نفرستند در غیر آن خانواده ها مورد خشم طالبان قرار خواهند گرفت.

    محمود منجم زاده برلین المان


    منبع: http://www.afghanpaper.com/nbody.php?id=13556

     



  • کلمات کلیدی : پاکستان
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: یکشنبه 89/5/17::: ساعت 1:0 عصر

     

     

     

    ما صلح می خواهیم نه جنگ

     

     

    نجات افغانستان از تفرقه و نفاق!

    پیش به سوی صلح و امنیت در افغانستان


  • کلمات کلیدی : افغانستان، تفرقه و نفاق!
  • اسلامی یوالی دسیدجمالدین افغانی له نظره

    لیک : رحیم درانی

    سید جمال الدین له د? وروسته چ?  سترو اسلامی هیوادونو ته سفر وک? او له نیژد? ?? دهغوی خراب حالت ولیدخپل اصلاحی پرو?رامونه ?? پیل ک?ل ظاهراً په وروستیو پی?یو ک? دلویدی? په و?اند? داسلامی ا تحاد لوم?نی بیرغوال بلل کی?ی دهغه له نظره  اسلامی اتحادمذهبی اتحاد نه ؤ چ? یوه غیر عملی چاره ده  دهغه هدف  دسیاسی او جبهه ای اتحاد رامن?ته کیدل ؤیعن? مسلمانان د?  دد?منانوپه ضد یو ه واحده جبهه جو?ه ک?ی سید جمال الدین باوری ؤ چ? مسلمانان

    ادامه مطلب

     



  • کلمات کلیدی : افغانستان
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: پنج شنبه 89/5/7::: ساعت 12:59 عصر

    میلاد نور مبارکباد



  • کلمات کلیدی : مهدی
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: دوشنبه 89/5/4::: ساعت 1:10 عصر

    سالروز میلاد سید و سرور جوانان اهل بهشت؛ حضرت امام حسین ابن علی (رضی الله عنهما)

    و علمدار کربلا؛ ابالفضل العباس و ا

    مام زین العابدین علیه السلام را بر محبان اهلبیت مبارکباد!


       

     میلاد با سعادت امام حسین ع، ابالفضل العباس و امام زین العابدین ع مبارکباد   

     

     

    http://www.ghazni.parsiblog.com

    http://www.ghazni.parsiblog.com

    http://www.ghazni.parsiblog.com

     

    http://www.ghazni.parsiblog.com

      
       
     
    میلاد نور مبارکباد!
     

    http://www.ghazni.parsiblog.com

    http://www.ghazni.parsiblog.com

    http://www.ghazni.parsiblog.com

     

         

    میلاد نور مبارکبادمیلاد نور مبارکبادمیلاد نور مبارکبادمیلاد نور مبارکباد

       

    نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

       

    نمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادینمایش تصویر در وضیعت عادی

     


    نام : حسین علیه السلام ، در تورات شبیر و در انجیل طاب آمده است .پدر: على بن ابى طالب علیه السلام مادر: فاطمه زهرا علیها السلام جد: رسول الله صلى الله علیه و آله جده : خدیجه بنت خویلد سلام الله علیها.کنیه : ابوعبدالله و ابو على لقب : رشید، و فى ، طیب ، السید، الزکى ، المبارک ، التابع لرضات الله ، الدلیل على ذات الله ، سبط، شهید و سعید.

    پیامبر صلى الله علیه واله با تاءکیدات مکرر خویش، گاهى به صراحت و گاهى به اشارت ، بر نقشى که امام حسن و برادرش امام حسین علیه السلام در آینده در رهبرى امت اسلامى ایفا خواهند کرد تاءکید داشت و آن دو را براى مسؤ ولیت هاى بزرگى آماده مى کرد،تا بدان جا که آشکار فرمود: (الحسن والحسین امامان قاما او قعدا.) حسن و حسین امامند و پیشوا،چه شرایط براى رسیدن به خلافت و امامت ظاهرى آنان آماده شود و چه چنین شرایطى حاصل نشود. همچنین در روایتى در باره امام حسن علیه السلام فرمود: و هو سید شباب اهل الجنه و حجة الله على الامه، امره امرى و قوله قولى، من تبعه فانه منى ومن عصاه فانه لیس منى ...؛)
    و او سرو جوانان اهل بهشت است حجت خدا در میان امت ، فرمان او فرمان من است و گفتارش گفتار من ، هر کس او را پیروى کند از من است و هر کس از او نافرمانى کند از من نیست ....)



  • کلمات کلیدی :
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: پنج شنبه 89/4/24::: ساعت 12:47 عصر

     

     

    افغانستان خانه مشترک ماست

     

    هزاره ها را از صحنه سیاسی و احتماعی محروم نکنید



    انجمن صلح طلبان افغانستان ::: جمعه 89/4/11::: ساعت 1:4 صبح

     

     

    ابتدا در ویرایش قالب رفته زیر همه کدهای موجود در قالب چند انتر بزنید تا فاصله شود آنگاه این کدها را در آنجا پیست کنید و قالب را تغییر دهید

     

    کد دنباله ماوس (افغانستان خانه مشترک ماست 

     

     

     

     

     

    کد دنباله ماوس کبوتر صلح در حال پرواز 

     

     



  • کلمات کلیدی : کدجاوا، قالب، وبلاگ
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: پنج شنبه 89/4/10::: ساعت 10:0 عصر

    <      1   2   3   4      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 83
    بازدید دیروز: 43
    کل بازدید :639804
    >> درباره وبلاگ <<
    صلح طلبان افغانستان
    انجمن صلح طلبان افغانستان
    پیش به سوی عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<
    افغانستان[23] . افغانستان و توسعه[19] . پارلمان[9] . غزنی[8] . طالبان[7] . مناسبت‏ها[6] . یادداشت‏های متفرقه[6] . وهابیت[5] . هزاره[5] . پاکستان[5] . امام علی[5] . جنگ[5] . اسلام[4] . انتخابات[4] . هزاره ها[4] . صلح[4] . قرآن[4] . دین[3] . امنیت[3] . تبعیض قومی[3] . تصاویر[2] . بهسود[2] . بیکاری[2] . خشونت[2] . آمریکا[2] . عربستان[2] . دانلود[2] . علی[2] . عید[2] . کابل[2] . کوچی[2] . کوچی‏ها . مجلس . محقق کابلی . معرفی کتاب . کتاب . کدجاوا . کراچی . کشتار شیعیان . والی . وبلاگ . وحدت . مهاجرین افغان . مهدی . میلاد پیامبر . ناامنی . نرم افزار . نقد کتاب . دانلود = کتاب . دعا . غزنی، تاریخچه . فقر و بیکاری . قالب . قالب رایگان . قالب وبلاگ . عکس . عکس از غزنی . عکس و تصویر . علم . رمضان . سایت . سرعت انترنت . سیاست دوگانه . شمشیر . شهید مزاری . اخلاق . ازبک ها . امریکا . افغانها . امام حسن مجتبی . امام حسین ع . امام رضا ع . امام صادق ع . انیمیشن . بازار غزنی . پشتون . پشتونها . پیام . تاجیک . داتلود . دانش . جنگ داخلی . حقوق بشر در افغانستان . حکمتیار . تظاهرات . تفرقه گرایی . تفرقه و نفاق! . جنایات . جنایات وهابیت . تجاوز . تربیت . ترور . قندهار . قوم گرایی . کوچی .

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    صلح طلبان افغانستان

    >> سایت های افغانستان<<
    قرآن کریم دانلود قرآن
    نوشته های پیشین وبلاگ
    بدنبال آرامش
    مجله مینه - پشتو
    شورای جهانی هزاره
    پایگاه‏های اطلاع رسانی مراجع تقلید
    آیت الله محقق کابلی
    زبان انگلیسی یاد بگیریم
    علیجان زاهدی غزنوی
    کودکان افغان عکس و تصویر
    سلامت روان فرزندان
    نسیم رهایی / ککرک غزنی / محمدی
    آیت الله محقق کابلی
    حزب وحدت
    سایت شهید مزاری
    سایت دانشگاه کاتب هزاره
    سایت آیت الله محسنی
    سایت ریاست جمهوری افغانستان

    تاجیک مدیا
    متن کامل قرآن کریم - دانلود
    موسیقی افغانی برای وبلاگ
    کشتار شیعیان در کراچی یا در هر کجای دیگر تاکی و تا چند!؟
    مجمع علمی فرهنگی نور
    سایت امام هادی- آیت اله محقق غزنوی
    وبلاگ پشتو -جامعه روحانیت پشتون‏های شیعه
    سایت موسوی لاری - دانلوود کتاب
    جمهوری سکوت
    معلم عزیز رویش - مدیر لیسه معرفت غرب کابل
    پیوندهای فرهنگی مذهبی
    شریف حبیبی
    از غزنی / واسع هیله من
    آلبوم عکس و تصویر این وبلاگ
    سایت جنبش ملی افغانستان
    اندیشه مثبت
    افغانستان پس از جنگ
    تاجیک مدیا
    سادات افغانستان
    وبلاگ حقوقی صارم
    لینکستان وبلاگهای افغانستانی
    سایت گشایش
    سایت غرجستان
    سایت طلوع فجر
    آموزش زبان انگلیسی
    هفته نامه نىای غؤنه
    غرجستان
    تاجیک مدیا
    قلم بیقرار
    خبرنامه علودانی
    هزاره پیوند
    خبرهای تازه از علودانی
    وطندار
    کودکان وطن
    خوات معاصر
    خوات آنلاین
    روزنه امید
    برگ سبز - محمد رحمتی
    ناهور - خوات
    رو به فردا
    درد دلهای یک باچه مهاجر
    محمد شفق خواتی
    استاد علیزاده مالستانی
    مدرسه محمدیه غزنی
    مردم مالستان
    وحدت نیوز
    نگاه فردا
    سروش صبا
    هم صنفی
    در رثای بابه مزاری
    مجله اخوت
    هزاره پیوند
    حزب وحدت
    صادقی نیلی
    هیله من غزنوی
    علودانی
    مشفق
    بشیر احمدی
    خوات آنلاین
    قلم بیقرار
    کودکان افغانستان
    جامعه اسلامی علودانی
    محمد صابری شملتو
    جامعه نو شوکت علی محمدی
    جمهوری سکوت
    ابرار
    دورتر از چشم اقیانوس
    شریف سعیدی
    نقش والدین در سلامن روان فرزندان
    وحدت نیوز
    مدرسه علمیه محمدیه
    خوات معاصر
    خوات آنلاین
    حوات زیبا
    خوات دانلود
    رو به فردا

    >>طراح قالب<<
    تابستان 89 - صلح طلبان افغانستان
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

     

    انجمن طالبان صلح و امنیت در افغانستان

    تصویر ثابت

    <bgsound src="http://kabul3.persiangig.com/audio/12%20watan_eshq_tu.mp3" loop="infinite">