طالبان عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

زنده باد صلحزنده باد افغانستاننابود باد جنگ و خشونت

مردم افغانستان صلح می خواهند نه جنگ 

طالبان عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

پاییز 89 - صلح طلبان افغانستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
صلح طلبان افغانستان

افغانستان قربانی توطئه شوم امریکا و غرب!

نزدیک به یک دهه از اشغال افغانستان عزیز به دست امریکا و هم پیمانان آن می گذرد، آنان وقتی آمدند، به مردم ما این وعده را دادند که «صلح» و «امنیت» را در کشور جنگ زده و فقیر ما آورده و مردم را از وضعیت فلاکت بار موجود نجات می بخشند!.

مردم افغانستان که از ظلم و جنایات طالب ها به ستوه آمده بودند، از مهاجمین استقبال نموده و آنان را فرشته نجات خویش تصور کردند، تصوری باطلی که دروغ بودنش خیلی زود آشکار گشت.

 البته این تردید برای همه وجود داشت که طالب ها چگونه پیدا شدند؟ و با این که کارخانه تانک و موشک سازی نداشتند و حتی قادر به ساخت و تولید یک تفنگ شکاری نیز نبودند، چگونه تا به دندان مسلح شده و از تکنولوجی مدرن نظامی بهره مند گشته وارد افغانستان شدند، و در مدت کوتاهی توانستند 90 % افغانستان را اشغال کنند و امارت ایسلامی تشکیل داده و به قطع دست، سر و پای مردم پرداخته و زنان را از حق طبیعی انسانی شان محروم سازند، مکاتب دخترانه را تعطیل اعلان کنند و تلویزون ها را آلت شیطانی نام نهاده، بشکنند و به شغل «القتل = کشتن» و «الضرب = زدن» بپردازند و در نتیجه مردم بیچاره را نسبت به دین خدا و مفاهیم اسلامی بدبین سازند!

در این اواخر توطئه های شوم غربی ها به سرکردگی آمریکا یکی پس از دیگری برملا شده و چهره حقیقی اشغالگران آشکار میشود: نمونه بارز توطئه شوم برخورد دوگانه انگلیسی ها با طالبان بود که روز میجنگیدند و شب اسلحه و مهمات برای طالبان میدادند، وقتی برملا میشد می گفتند هلی کوپتر شان اشتباها مهمات را به طالبان داده اند.

در غزنی همواره مردم غیر طالب، کشته و زخمی می شوند و نا امنی به اوج خود رسیده است، در خواجه میری وقتی نیروی محافظ پروژه سرک سازی، در مقابل حمله طالبان به دفاع می پردازد و طالبی کشته میشود، فرد مدافع به 18 سال زندان، محکوم میگردد، وقتی موتر گندم ... در کوتل مهمند توسط طالبان و رهزنان آتش میگیرد، کسی اجازه کوچکترین عکس العمل ندارند، منطقه پیرکه و قیاق و کوتل مهمند به جولانگاه قاتلان مردم تبدیل شده و هر از گاهی شاهد کشته شدن، سر بریدن و مثله شدن انسان مظلوم هزاره در اینجا هستیم و معاون ولایت غزنی کشته میشود در حالی که والی صاحبان غزنی که خود طالب بوده اند، به راحتی و آسودگی زندگی میکنند!!!

نتیجه این که به آمریکا اعتماد کردن غلط بود و غلط خواهد بود، چاره دیگر باید اندیشید! 

امریکا دوست بى اعتبار، مغرض و بى مروت است و دشمن آشتى ناپذیر اسلام و مسلمانان .

کسانیکه بر دوستى امریکا اعتماد مىکنند، یا بسیارکودن اند و یا در قلب شان ذره اى از ایمان وجود ندارد، امریکا مزدور می پسندد نه دوست و رفیق، مزدوریکه براى تأمین منافع امریکا به قربانى کردن خود و کشورش آماده باشد.

 ( دسایس پنهان چهره های عریان)

 

 

مطالب مرتبط با موضوع در سایت های دیگر:

 

در ولایت لوگر ولسوالی خوشی به تعداد صد ها پایه موبایل به افراد کلیدی طالبان توزیع گریده است.
به گفته مردم محل ، این موبایل ها بصورت علنی از سوی نظامیان امریکایی به عنوان تحفه به طالبان داده شده است.
ادامه مطلب

------------------------

امریکا به طالبان، باج می دهد!؟ 

----------------------

سیاست دوگانه آمریکا درمبارزه با تروریزم

----

گزارشها از پرداخت میلیونها دلار رشوه از طرف امریکا به طالبان حکایت دارد

----

بودجه های دولتی آمریکا صرف کمک به طالبان می شود

---

چه کسی به طالبان پول می دهد؟ 

***

 اهداف آمریکا در حمایت از تروریسم

***

http://www.rahenejatdaily.com/891/87032108.html

طالبان توسط امریکا و انگلیس حمایت می شوند

***

عربستان و طرح بازگرداندن طالبان

***

القاعده و طالبان؛ ساخته و پرداخته ی عربستان سعودی:

***

http://www.faratarazmarzha.org/Bohar/Jenbesh_Moqawamat.htm

 

http://www.faratarazmarzha.org/Bohar/Jenbesh_Moqawamat.htm

نجات افغانستان از تفرقه و نفاق!

پیش به سوی صلح و امنیت در افغانستان


 

 



انجمن صلح طلبان افغانستان ::: دوشنبه 89/7/12::: ساعت 1:0 صبح

Click on each photo to view larger one

 

Bamyan Buddha Statues, 55m
The tallest Buddha figure in the world,
55m;180 ft; created in the 3rd century A.D.

Bamyan Buddha Statues were destroyed completely by ignorant Taliban
The tallest Buddha after it was destroyed by ignorant Taliban,

http://www.rawa.org/statues2.htm


Click on each photo to view larger one

 
Click on the image to view RAWA photos from Yakowlang
From Yakaolang where many people were massacred by Taliban in Jan 2001

Yakolang


People gathered to recognize their killed family members.


http://www.rawa.org/yakhrw1.htm

 


http://www.rawa.org/yakw.htm

 



  • کلمات کلیدی : عکس
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: چهارشنبه 89/7/7::: ساعت 9:16 صبح

    آنچه از جلوه‌های تمدن و ترقی در کشورهای صنعتی و پیشرفته‌ی دنیای امروز به چشم می‌خورد، دست‌آورد علم و دانش است. هرچند در مواردی، استعمارگری، چپاول، و غارت دارایی‌های کشورهای مستعمره، نقش حیاتی در به‌دست‌ آوردن ثروت آنان و فقر این کشورها دارد.

    با آن‌هم باز نمی‌توان نقش اساسی دانش را در پیشرفت آنان در عرصه‌ی صنعت و تکنولوژی روز نادیده گرفت، تمام اختراعات ثبت شده و دانشمندان مخترع، که خیلی از آن‌ها (خواسته یا نخواسته) خدمات بزرگی برای بشریت نموده‌اند، غربی اند.[1][1] و برخی کشورهای دیگر که به صنعت و تکنولوژی دسترسی پیدا نموده‌اند مثل چین، ژاپن، و بعض کشورهای شرق آسیا[2][2] از طریق انتقال تکنولوژی توانسته‌اند به پیشرفت نایل آیند.[3][3]

    به موازات این پیشرفت اقتصادی متأسفانه فقر معنوی و اخلاقی از چالش‌های بزرگ موجود در فراروی این کشورها است، که آیندة بشریت را به خطر مواجه ساخته‌است. و در مقابل، یکی از مصایب کشورهای فقیر، فقر فرهنگی و محرومیت از علم و دانش روز است که این محرومیت به نسبت توان اقتصادی این کشورها در نوسان بوده و در کل، درصد باسوادی در این‌گونه ممالک خیلی پایین می‌باشد. با این حال چگونه می‌توان امید به بهبود اوضاع و پیشرفت و ترقی داشت؟ ناگفته پیدا است که بعض ازین کشورها از منابع مادی (نفت، گاز، معادن، و...) غنی و خوبی برخوردار اند، و مسلم است که منابع مادی و سرمایه‌ها به خودی خود نقش تعیین کننده در پیشرفت اقتصادی ندارند. روند توسعه را منابع انسانی مشخص می‌کند.

    نیروی انسانی با دانش و مهارت، ریشه‌ی درخت توسعه و پیشرفت است. منابع انسانی زیربنای ثروت ملت‌ها را تشکیل می‌دهد، سرمایه و منابع طبیعی عوامل تولید‌اند، در حالی که انسان‌ها عوامل فعالی هستند که سرمایه‌ها را متراکم می‌سازند، از منابع طبیعی بهره برداری می‌کنند، سازمان‌های اجتماعی- اقتصادی و سیاسی را می‌سازند و توسعة ملی را جلو می‌برند، بدیهی است کشوری که نتواند مهارت‌ها و دانش مردم‌اش را توسعه دهد، و از آن در اقتصاد ملی به نحو مؤثری بهره برداری کند، قادر نیست هیچ چیز دیگری را توسعه بخشد.[4][4]

    ادامه مطلب

     



  • کلمات کلیدی : علم، دانش
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: چهارشنبه 89/7/7::: ساعت 8:33 صبح

     


     

    با  دانش و فناوری  به جای تفنگ مسلح شده از قافله تمدن عقب نمانیم

     

     


    طالب‌ها عامل

    تداوم فقردر افغانستان!

    طالبان صلح: مولوی صاحب! شما فقر و بدبختی مردم افغانستان را تمدید نموده و آتش جنگ را دوباره در جنوب کشور شعله‌ور نمودید!

     

    ملاعمر: این موضوع کاملا دروغ است، شما زندگی خودم و فرماندهان و قوماندانان القاعده را بیبینید، کدام‌شان فقیر و تنگدست است؟ تازه تمام نیروهای ما از برکت جنگ صاحب کالدار و دالرهای فراوان شده اند.

    طالبان صلح:منظورم فقر و بدبختی مردم بود که از برکت جهاد شما و ناامنی که ایجاد نموده‌اید کار و شغل‌شان را از دست داده و به فقر و فلاکت دچار گردیده‌اند، نه فقر شما و جنگاوران‌تان.

    ملاعمر: دنیا مهم نیست، در آخرت بهشت در انتظارشان خواهد بود!

    طالبان صلح: بهشت مال خودتان، بگذارید مردم بعد از یک ربع قرن جنگ داخلی اندکی آرامش یافته و زندگی کنند، این جنگ‌های شما وطن را تخریب کرد و نیز اعتقادات مردم را متزلزل ساخت، چون حضرت ابوحنیفه(رض) مذهب را برای این که مایه‌ی رحمت باشد آورد نه برای عذاب و جنگ، و شما که پیروان آن بزرگوار هستید برعکس عمل نموده و اسلام را دین قتل و کشتار معرفی نمودید. بدتر این که شما در افغانستان بیش از این که کافران را بکشید افراد بیگناه را کشته‌اید و آمارهای موجود مؤئید این مطلب است.

    ملاعمر: ما به عنوان نماینده تام الاختیار خدا در افغانستان وظیفه داریم که جهاد کنیم و در این میان ممکن است غیر نظامی هم کشته شود! شود ولی هدف ما مقدس است.

    طالبان صلح: یک شباهتی بین شما و اسرائیل دیده می‌شود و آن این که اسراییل به زور وارد فلسطین شد و ساکنان این سرزمین را مورد هجوم قرار داده و بیرحمانه به قتل می‌رساند. شما هم در زمان حاکمیت تان مناطق غیر پشتون نشین را مورد هجوم قرار دادید و به کشتار پرداختید به قسمی که هم مذهبان تان را هم بیرحمانه کشتید، این در حالی بود که هیج غیر پشتونی به مناطق جنوب حمله نکرد و در خانه‌های شان مورد تهاجم قرار گرفتند، و پشتون‌ها به رهبری شما به خود حق دادند که به مناطق تاجیک‌ها ازبک‌ها و هزاره‌ها حمله نمایند و بر دیگران بدون این که آنان نسبت به سرنوشت‌شان حق انتخاب داشته باشند شترچرانان کوچی را به نام مولوی و به سمت والی و ولسوال تعیین نمودید. آیا دیگران حق زندگی در افغانستان را ندارند؟

    ملاعمر: همه میدانند که پشتون‌ها بیش از 250 سال به تنهایی در افغانستان حکومت نموده و دیگران رعیت بوده‌اند، لذا وضعیت موجود فعلی برای ما قابل قبول نیست، ما مخالف آمریکا نیستیم و به اسلام هم اعتقادی نداریم، ما پشتونخواه بوده و افغانستان را برای پشتون میخواهیم!

    طالبان صلح: در میان پشتون‌ها زیاداند کسانی که حاکمیت گذشته را ظالمانه دانسته و به تمام ساکنین افغانستان به دید انسان‌های دارای حق انتخاب نگریسته و معتقد اند که فقر و بدبختی افغانستان معلول وجود حاکمان پیشین است.

       

     

    سایت راوا انعکاس ترور و تروریسم

    بد نیست از نظردهندگان وبلاگ بپرسیم:

    آیا تروریسم مذهبی – طالبانی ریشه در دین دارد؟ و آیا ابوحنیفه(رض) مذهب را برای ترور آورد یا برای این که مایه‌ی رحمت و سعادت بشر باشد؟

    آیابرای جامعه‌ی جهانی بهتر نیست برای خشکاندن ریشه تروریسم، عربستان سعودی که حمایت فکری میکند و پاکستان که تروریسم را پرورش داده و تأمین مالی میکند را تحت فشار قرار دهد؟

    آیا عملکرد طالب‌ها دینی است؟ پیامدهای آن و فقر و عقب ماندگی حاصل از آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

     



  • کلمات کلیدی : طالبان
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: چهارشنبه 89/7/7::: ساعت 8:25 صبح

    در پی تخلف گردانندگان شبکه اهلبیت(ع) از تعهدات شان و اقدام به طرح مباحث جدلی و تفرقه انگیز میان شیعیان و اهل سنت؛ معظم له اجازه مصرف وجوهات که قبلا به منظور ترویج معارف اهلبیت(ع)، به گردانندگان این شبکه داده بودند؛ لغو اعلام کرده و بیانیه زیر را صادر نمود.
    بیانیه معظم له در پی تخلف و اختلاف انگیزی شبکه اهلبیت
    جهان اسلام هم اکنون در وضعیتی به سر می برد که ضرورت اتحاد و انسجام امت اسلامی علی رغم تفاوت های ملی و نژادی و اختلافات فقهی و مذهبی شان بیش از هر زمان دیگر احساس می شود در این میان دشمنان مکار و دوستان نادان و ناآشنا با مبانی دین مبین اسلام همچون دو تیغه قیچی به دنبال قطع و بریدن حبل المتین، وحدت و اخوت دینی مسلمین هستند. ـ متن بیانیه
     
    ______________________

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَاعتَصِمُوا بِحبلِ اللهِ جَمِیعاً وَ لاَ تَفرّقُوا

    برادران و خواهران مسلمان:

    جهان اسلام هم اکنون در وضعیتی به سر می برد که ضرورت اتحاد و انسجام امت اسلامی علی رغم تفاوت های ملی و نژادی و اختلافات فقهی و مذهبی شان بیش از هر زمان دیگر احساس می شود در این میان دشمنان مکار و دوستان نادان و ناآشنا با مبانی دین مبین اسلام همچون دو تیغه قیچی به دنبال قطع و بریدن حبل المتین، وحدت و اخوت دینی مسلمین هستند.

    اخیراً یک شبکه تلویزیونی زیر نام مقدس «اهل بیت(ع)» آغاز به کار کرده است که گردانندگان ظاهری آن را تعدادی از طلاب افغانی نا آشنا با مبانی فقهی و کلامی اهل بیت(ع) به عهده دارند این مجموعه که بعضاً  ـ متأسفانه ـ ملبس به لباس مقدس روحانیت هستند درآغاز با شعار فعالیت فرهنگی و رسانه ای در راستای اهداف بلند و متعالی اسلام، نشر معارف اهل بیت(ع) و اتحاد و تقریب پیروان مذاهب گوناگون اسلامی، فعالیت خود را شروع کردند و تعدادی از آنان در شهر مقدس قم در حضور این جانب تعهد سپردند که در تولید و اجرای برنامه های شبکه یاد شده هیچ گونه شائبه تفرقه، اختلاف و جسارت به مقدسات و ارزش های مذهبی فرق و گروه های مسلمین را دنبال نکنند. از این رو این جانب مصرف بخشی از وجوهات شرعیه را برای شبکه یاد شده اجازه دادم امّا متأسفانه هنوز چند ماهی از فعالیت این شبکه نگذشته است که گردانندگان آن بدون توجه به پیامد های ویرانگر و مخرب برنامه های این شبکه، از احساسات پاک و زلال مذهبی شیعیان سوء استفاده می کنند. این در حالی است که به  جای طرح معارف بلند اهل بیت، به مباحث جدلی، تفرقه انگیز، با ادبیات نا پسندیده و نا شایسته به ارزش ها و مقدسات مذهبی برادران مسلمان اهل تسنن جسارت می کنند. بناءاً از برادران و خواهران دینی خصوصاً از پیروان و شیعیان راستین اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  جداً تقاضا می شود که از هرگونه کمک های مادی و معنوی به شبکه یاد شده خودداری کنند و از نظر این جانب پرداخت وجوهات شرعیه با هر عنوانی به این شبکه و سایر مراکز و شبکه ها و برنامه هایی که تحت هر عنوانی در راستای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی فعالیت می کنند  نه تنها مجزی نیست بلکه تعاون بر اثم و عدوان  است .

     

    در پایان از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را در پرتو آموزه های نورانی اسلام و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، از شر شیاطین و مکر دشمنان و هواهای نفسانی در امان نگهدارد.

     

    والسلام علیکم و رحمت الله

    قربانعلی محقق کابلی

    / شوال مکرم سال 1431



  • کلمات کلیدی :
  • انجمن صلح طلبان افغانستان ::: سه شنبه 89/7/6::: ساعت 9:4 عصر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 59
    کل بازدید :638515
    >> درباره وبلاگ <<
    صلح طلبان افغانستان
    انجمن صلح طلبان افغانستان
    پیش به سوی عدالت، صلح و امنیت در افغانستان

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<
    افغانستان[23] . افغانستان و توسعه[19] . پارلمان[9] . غزنی[8] . طالبان[7] . مناسبت‏ها[6] . یادداشت‏های متفرقه[6] . وهابیت[5] . هزاره[5] . پاکستان[5] . امام علی[5] . جنگ[5] . اسلام[4] . انتخابات[4] . هزاره ها[4] . صلح[4] . قرآن[4] . دین[3] . امنیت[3] . تبعیض قومی[3] . تصاویر[2] . بهسود[2] . بیکاری[2] . خشونت[2] . آمریکا[2] . عربستان[2] . دانلود[2] . علی[2] . عید[2] . کابل[2] . کوچی[2] . کوچی‏ها . مجلس . محقق کابلی . معرفی کتاب . کتاب . کدجاوا . کراچی . کشتار شیعیان . والی . وبلاگ . وحدت . مهاجرین افغان . مهدی . میلاد پیامبر . ناامنی . نرم افزار . نقد کتاب . دانلود = کتاب . دعا . غزنی، تاریخچه . فقر و بیکاری . قالب . قالب رایگان . قالب وبلاگ . عکس . عکس از غزنی . عکس و تصویر . علم . رمضان . سایت . سرعت انترنت . سیاست دوگانه . شمشیر . شهید مزاری . اخلاق . ازبک ها . امریکا . افغانها . امام حسن مجتبی . امام حسین ع . امام رضا ع . امام صادق ع . انیمیشن . بازار غزنی . پشتون . پشتونها . پیام . تاجیک . داتلود . دانش . جنگ داخلی . حقوق بشر در افغانستان . حکمتیار . تظاهرات . تفرقه گرایی . تفرقه و نفاق! . جنایات . جنایات وهابیت . تجاوز . تربیت . ترور . قندهار . قوم گرایی . کوچی .

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    صلح طلبان افغانستان

    >> سایت های افغانستان<<
    قرآن کریم دانلود قرآن
    نوشته های پیشین وبلاگ
    بدنبال آرامش
    مجله مینه - پشتو
    شورای جهانی هزاره
    پایگاه‏های اطلاع رسانی مراجع تقلید
    آیت الله محقق کابلی
    زبان انگلیسی یاد بگیریم
    علیجان زاهدی غزنوی
    کودکان افغان عکس و تصویر
    سلامت روان فرزندان
    نسیم رهایی / ککرک غزنی / محمدی
    آیت الله محقق کابلی
    حزب وحدت
    سایت شهید مزاری
    سایت دانشگاه کاتب هزاره
    سایت آیت الله محسنی
    سایت ریاست جمهوری افغانستان

    تاجیک مدیا
    متن کامل قرآن کریم - دانلود
    موسیقی افغانی برای وبلاگ
    کشتار شیعیان در کراچی یا در هر کجای دیگر تاکی و تا چند!؟
    مجمع علمی فرهنگی نور
    سایت امام هادی- آیت اله محقق غزنوی
    وبلاگ پشتو -جامعه روحانیت پشتون‏های شیعه
    سایت موسوی لاری - دانلوود کتاب
    جمهوری سکوت
    معلم عزیز رویش - مدیر لیسه معرفت غرب کابل
    پیوندهای فرهنگی مذهبی
    شریف حبیبی
    از غزنی / واسع هیله من
    آلبوم عکس و تصویر این وبلاگ
    سایت جنبش ملی افغانستان
    اندیشه مثبت
    افغانستان پس از جنگ
    تاجیک مدیا
    سادات افغانستان
    وبلاگ حقوقی صارم
    لینکستان وبلاگهای افغانستانی
    سایت گشایش
    سایت غرجستان
    سایت طلوع فجر
    آموزش زبان انگلیسی
    هفته نامه نىای غؤنه
    غرجستان
    تاجیک مدیا
    قلم بیقرار
    خبرنامه علودانی
    هزاره پیوند
    خبرهای تازه از علودانی
    وطندار
    کودکان وطن
    خوات معاصر
    خوات آنلاین
    روزنه امید
    برگ سبز - محمد رحمتی
    ناهور - خوات
    رو به فردا
    درد دلهای یک باچه مهاجر
    محمد شفق خواتی
    استاد علیزاده مالستانی
    مدرسه محمدیه غزنی
    مردم مالستان
    وحدت نیوز
    نگاه فردا
    سروش صبا
    هم صنفی
    در رثای بابه مزاری
    مجله اخوت
    هزاره پیوند
    حزب وحدت
    صادقی نیلی
    هیله من غزنوی
    علودانی
    مشفق
    بشیر احمدی
    خوات آنلاین
    قلم بیقرار
    کودکان افغانستان
    جامعه اسلامی علودانی
    محمد صابری شملتو
    جامعه نو شوکت علی محمدی
    جمهوری سکوت
    ابرار
    دورتر از چشم اقیانوس
    شریف سعیدی
    نقش والدین در سلامن روان فرزندان
    وحدت نیوز
    مدرسه علمیه محمدیه
    خوات معاصر
    خوات آنلاین
    حوات زیبا
    خوات دانلود
    رو به فردا

    >>طراح قالب<<
    پاییز 89 - صلح طلبان افغانستان
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

     

    انجمن طالبان صلح و امنیت در افغانستان

    تصویر ثابت

    <bgsound src="http://kabul3.persiangig.com/audio/12%20watan_eshq_tu.mp3" loop="infinite">