• وبلاگ : صلح طلبان افغانستان
  • يادداشت : سخني چند با تفرقه گرايان!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام نعيم عزيز !

    تشکر مي کنم از احساسات پاک تان ، مطالب بسيار مفيد وطرح بسيار جامع عنوان نموده ايد همانطور که نويشته کرده ايد اختلافات شوم که در زمان گذشته بر جامعه افغانستان سايه افگنده بود زير بنا يک کشور با تمدن ماقبل ميلاد، ويران شد به غارت رفت ، يغماگران و چپاولگران هميشه در انتظار فرصت اختلاف به انداز حکومت کن قرار دارند. اين سياست معاويه گونه در خون و پوست اين موجودات موذي هستند و گاه گاهي رنگين تر و تيره تر مي گردد.

    اين تفرقه افگنان يا از نسل يزيدند يا از ابناء اسرائيل! يادر نطفه آنان شيطان رخنه کرده اند.! اينها منافق درجه اول از نظر قرآن است. به دين اسلام هيچ ايمان ندارند گاهي طبل مسيحيت به کردن ، نعره وهابيت در گلو دارند؛ گاهي کاسه لس اين است گاهي کاسه لس آن .

    اي برادر ! نفاق افگنان هميشه در کمين است ومنتظر فرصت.اما جامعه افغانستان از اين منافقان به هر قوم منتسب باشند متنفرند. مردم افغانستان چه سيد ها و چه هزاره که به هر عنواني اختلاف در بين جامعه ايجاد نمايد در پرونده اعمال آنان ثبت خواهد شد. مدرک کارشناسي ارشد منافقيت را به آنان اعطا خواهندکرد. در آينده به عنوان منافق آنان را هو هو.... خواهد نمود.

    شما مي دانيد که اين نويسنده هاي عقده اي به خود زحمت نمي دهد، درباره مسيحيت که در بين جوانان افغان چه گونه رخنه کرده و ايجاد کليسا نموده اند کوچکترين وقت خود راصرف آن نمايند ودر باره آن مطلب بنويسند، اما براي ايجاد اختلاف و تفريقه، اينگار که قسم به ذات خدا خورده اند تا بنده گانش متحد نباشند. چند صباحي در آرامش سپري ننمايند.

    نفرين ما، ونفرين يتيمان جامعه ما و نفرين زنان بي سر پرست جامعه ما که ارمغان اين تفرقه افگني ا ست، نثار اين منافقين باد.

    پشنهاد دارم ،که در اين قسمت احساس وظيفه نموده از تمامي وبلاگ نويسان تقا ضا نماييم که براي ايجاد وحدت ، نفرين خودشان را نثار اين اشخاص بي هويت نمايند. که به عنوان چهره منافق در جامعه ظاهر شده اند. قيافه هاي پليد اينان را به مردم معرفي نماييم.